domingo, septiembre 13, 2009

We're on a road to nowhere...

Companys, companyes, no anem a cap lloc...Tantes carreres saturades que t'encaren a un somni inútilment massa lluny de les nostres mans, per veure`s algun dia realitzat...He acabat d'estudiar, per fi, diuen els meus pares! (i tot sigui dit, jo també fins a cert punt!), el doctorat està complert i ara és hora de buscar feina i donar forma al futur! Però, vet aquí, i és trist, que, com els famosos d'avui en dia, no es necessiten títols, ni estudis, ni aptituds ni cultura...perquè qualsevol amb mitja neurona i un certificat de no res es converteix en l'estrella de no sé quina telebrossa de moda...Per ser famós, no cal res d'especial, i per treballar tampoc...Sóc doctora, el Servei d'Ocupació de Catalunya em diu que, si tinc una mica de sort, em cridaran per desenvolupar les tasques d'auxiliar administrativa...haver-ho sabut fa 10 anys! Que no hauria estudiat res!
Val més ser vulgar i poc educada en aquest món, perquè és l'única garantia de què conseguiràs l'èxit i et fortràs millonària!!

No hay comentarios: