martes, septiembre 01, 2009

Tornem a la càrrega!!!

Després d'una llarga absència per una sèrie de problemes familiars, dels quals alguns ja esteu al corrent, torno a la càrrega i em poso mans a l'obra de seguir despotricant de les coses superflues que poblen la nostra vida a través de l'espai internàutic compartit: a la realitat inútil del féicebuk - no en tinc i no me'n penso fer -, s'afegeixen els tests inútils de ' A qué famoso te pareces?' Bé, anem a deixar una cosa clara, qualsevol persona amb mitja neurona ben assentada al cervell, tindrà molt ben païdes les teories de la singularitat humana i fugirà d'aquestes trampes acumula correus-enviament massiu d'spams...Com coi, si jo sóc jo, o almenys ho era l'última vegada que ho vaig comprovar, he de semblar-me a algun artistilla de poca monta que només fa mal als ulls amb les seves ruqueries reciclades de moda! Que si m'assemblo a la Paris Hilton o a la Beyoncé Knowles? Ho dubto, primer de tot, només tenint en compte els 'accidents' de l'ésser, ho veig negre: vaig néixer abans de les dos, tot i que són contemporànies meves, una és negra (pinta malament això, ja que jo de negra, no gran cosa), l'altra és una pèrdua d'espai que va acumulant 'amics reality' allí on va. Totes dues són més baixes que jo. Totes dues fan veure que canten en ocasions, jo només canto de tant en quant a la dutxa i no ho faig veure! Totes dues són riques, mentre que el meu compte corrent participa en la crisi general que des d'un temps ençà sacseja aquest món real en el qual no ens assemblem a les artistes busca-fama...

L'altra opció era el Rafa Nadal, però tinc molt assumit a aquestes altures que no seré mai home... o sigui, la resposta sembla diàfana en el seu neguit de recopilació de adreces electròniques per nutrir els spammers toca-collons! Si tant clar és perquè hi ha gent de poca cèl·lula cerebral que es llancin a la recerca d'una resposta intrigament avorrida?: Vd. se parece más al Rafa Nadal! Tonteries!!

3 comentarios:

Lulú dijo...

I carreguem-nos les tontes!

Juanjo García Roca dijo...

juas, juas això és molt bó XDDDD!!!! Aiii déu meu quina raó tens!!! es que a on anirem a parar en fer qüestionaris que solament valoren la perreria i les banalitats envers a la diligència i l'esforç...

Lulú dijo...

Ei!!!! Hola!! Quina il·lusió veure't per aquí!! Doncs, mira, tenia ganes de despotricar i va aparèixer una finestreta amb aquesta tonteria i mira, així va néixer el post! Total, aquest comentari segueix en la línea 'anti-féicebuk'...jejeje, no m'amago les inclinacions! Vinga, ens veiem por ahí durant uns quants dies més! Sort amb els exàmens!