viernes, enero 12, 2007

La mania televisiva.

No em va la televisió, sinó que em mola la música! No segueixo les peripècies del Doctor House, ni les burrades de El Gran Hermano...no em consola la televisió, sinó que m'avorreix. Ni em distreuen les pelis, les analitzo molt abans de què s'hagi desenvolupat la trama i, un cop vistos els fallos de la història i el guió, perdo interés, m'aixeco de la butaca i me'n vaig a rondar. Miraré documentals, sí, però a la primera propaganda començo a fer zapping i me'n vaig cap a les cadenes de música. És lo meu, és inevitable...les emocions es condensen millor en una melodia que en un diàleg, que s'extreu d'una melodia: la canço misteriosa d'unes mòmies trobades al desert no és el mateix que una música original, el ritme d'una vida al límit, però igual de previsible, d'una persona imaginària que té els trets d'un Superman indistructible -no obstant, això, inclús el superman, en minúscules, l'actor, era mortal i, com a tal, la vida li va passar factura...
L'altre dia un conegut em va preguntar si havia vist no sé què a la tele, però enrecordant-se de què jo no la miro massa, va i em diu :"Ah, no, que tú no miras la tele, que la tele es para tontuelos". Ay, què llestos que som, però no podríem estar més lluny de la veritat. Hi haurà gent molt intel·ligent que es fon amb la tele, i no és que consideri que aquest de què parlo sigui tontuelo, ni molt menys, però a mi no m'atreu la caixa buida, a mi només em cau la baba amb els vídeo-clips!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Sóc el que va al barber i avui he vist el teu comentari. Sí, al barber l'hauré de pagar força anys, espero. Com la relació amb la tele sigui amb clips o programes és inevitable avui en dia.

Molt xula la foto del post anterior.

Lulú dijo...

Gràcies pel comentari. Suposo que el meu problema més gran amb la tele, és que quan miro un programa, no tinc prou amb mirar-me'l, l'he d'analitzar. I si continuament analitzes els programes, com que les "plantilles" es repeteixen, arriba un moment que te les saps totes, i deixen d'entretenir. Apart d'això, no és que tingui massa temps...