jueves, octubre 29, 2009

Uuuuuuuuu! Ahhhhhhhhhhhhhh!

Resulta que l'altre dia quan cercava a un buscador molt conegut aquest espai meu, vaig trobar que alguna persona m'ha tildat d'insensible en una altra pàgina que registra aquestes coses pel que vaig escriure sobre l'Eulana Englaro. He de dir que em fa gràcia haver-li tocat tant els nassos a algú que s'ha molestat a ficar-me una etiqueta, em dóna un plaer...no, no, una satisfacció enorme! Així sia ara que, per expressar coses que són veritat que la gent s'hagi de picar, total el que vaig dir ho vaig dir amb correcció i enfocant-ho des del punt de vista del que voldria que fessin si jo fos la víctima...No em disculpo, que li hagin per fi donat la pau a aquesta pobre noia que portava quasi 20 anys vegetativa, buida d'ella mateixa, i contribuint al dolor dels que la estimaven i no reconeixien la persona que va ser en la carcassa buida, em sembla correcte...i pels que em tilden d'insensible, només se m'ocurreix badallar! Yawn!

Qui té més cor és aquell que és capaç de deixar marxar les coses que estima, amb la seguritat de què, d'alguna forma o altra, tornaran cap a ell! L'insensible simplement no té cor...

1 comentario:

carina dijo...

Neneta, entro al teu bloc i em trobo amb una polèmica només d'entrada... déu n'hi do, carinyet!
Et prometo que t'aniré seguint virtualment, ja que en persona serà més difícil coincidir.
M'has animat i potser reprengui el meu "abandonat" bloc
Besets, abraçades i ens llegim
Bona setmana santa i bona recuperació