martes, septiembre 05, 2006

EUREKAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Per fi!!!, he acabat The poetry of experience , el fill mental del Robert Langbaum, que és un (però només un) dels pitjors llibres que he hagut d'empassar al llarg dels anys d'estudiant. Ja està, ara la tesis la tinc a la butxaca, com aquell qui diu, ha, ha, ha, ha, ha (riure nerviós, tirant cap a molt HISTÈRIC), només, NOMÉS, em cal posar-me a escriure-la... Però, una promesa és una promesa: em vaig jurar que un cop acabat el tirant cap a inintel·ligible desperdici de paper, em prendria uns dies (llegeix setmanes) per apagar els focs del cap que se m'ha quedat veritablement cremat!

1 comentario:

Lulú dijo...

Si escriure la tesi fos tan fàcil com penjar coses al blog, la tindria acabada en poc temps, sempre que l'inspiració (realment existeix?) es portés bondadosament!